Meest gestelde vragen voor deelnemende restaurants

Meest gestelde vragen voor deelnemende restaurants

Je bent aangemeld en hebt vragen over de verkiezing. Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier nog niet tussen, neem dan via de contactgegevens onderaan deze pagina contact op met de organisatie.
 

1. Hoe kan ik meedoen aan de verkiezing met mijn restaurant?
Alle aangemelde restaurants kunnen gratis meedoen aan de verkiezing. Staat jullie restaurant nog niet in het overzicht op de website, dan kan je deze hier gratis aanmelden


2. Wie mogen er restaurants aanmelden?
Alleen eigenaren en medewerkers van het restaurant zelf.


3. Kunnen er meerdere aangemelde restaurants per gemeente zijn?
Jazeker, dat is geen enkel probleem en zorgt juist voor een spannende competitie en waardevolle titel. Kijk wel eerst even goed of jouw favoriete restaurant er niet al tussen staat.


4. Wie heeft mij aangemeld? 
De organisatie heeft in beginsel restaurants voor deze verkiezing geselecteerd. Deze restaurants zijn hierover geïnformeerd. Restaurants die liever niet willen deelnemen aan de verkiezing, kunnen zich afmelden door een email te sturen naar de organisatie (zie contactgegevens onderaan deze pagina). Op deze pagina kan er aangemeld worden door restaurants.


5. Wat kan ik als deelnemende restaurant winnen?
De te winnen titel kan veel publiciteit opleveren! Daarnaast kunnen alle winnende restaurants een prachtige fysieke oorkonde ontvangen tijdens de Award Uitreiking op 15 april 2019, met hun team op de foto met Miss Nederland en feest vieren met de DJ's van Radio 538. De ervaring is dat het uitdragen van een titel kan leiden tot meer bezoekers, trotse medewerkers en meer omzet. 


6. Hoe worden de winnaars bepaald?
Lees hier hoe de gemeente-, provinciale en landelijke winnaars worden verkozen.


7. Maken niet alleen de grote restaurants kans op de gemeentetitel?
Nee, in iedere gemeente zijn er 2 titels te winnen:
     1. De restaurants met de meeste stemmen
     2. De restaurants met het hoogste gemiddelde cijfer (van de mensen die stemmen)
De ervaring leert dat met name kleinere restaurants gemiddeld gezien hogere rapportcijfers halen. Op die manier maakt een klein restaurant net zoveel kans als een groot restaurant.


8. Wat kan ik doen om veel stemmen te krijgen?
Om veel stemmen te werven werkt het het vaak het aller- allerbeste om een oproep per e-mail te versturen. Daarnaast kan je posters en flyers bestellen met de naam van jouw restaurant er op. Niet verplicht, wel betaalbaar. Meer info over posters en flyers op maat. Daarnaast is het de moeite waard om jouw nominatie via Social Media zoals Facebook, Linkedin, Instagram en Twitter uit te dragen. En vergeet de lokale en regionale pers niet te informeren over jouw nominatie.


9. Ik heb promotiemateriaal besteld, maar ik heb dit nog niet ontvangen. 
De levertijd van het promotiemateriaal bedraagt circa 2-3 werkdagen. Ga dus eerst na wanneer je een bestelling gedaan hebt en of er sindsdien al meer dan 3 werkdagen versterken zijn. Heb je na 5 werkdagen nog niets ontvangen? Neem dan contact op met drukwerkpartner Printshare via mail of telefoon.


10. Onze naam staat verkeerd op de website, kan dat gewijzigd worden?
Ja, stuur een e-mail naar vragen[@]restaurantverkiezing.nl


11. Wat moet ik doen als ik toch niet wil deelnemen aan de verkiezing?
Er zijn grote voordelen aan verbonden. Voor de deelnemende restaurants biedt de verkiezing volop kansen op het verkrijgen van waardering van klanten, erkenning, positieve publiciteit en toenemende omzet bij het winnen van de titel. Deelname voor restaurants is gratis. Wil je niet meer deelnemen aan de verkiezing, stuur dan een email naar vragen[@]restaurantverkiezing.nl.


12. Wie is de initiatiefnemer van de verkiezing? 
De Verkiezing van het Leukste Restaurant 2018 wordt voor de 6e maal in succesie georganiseerd door Vote Company, in samenwerking met Gastronomie, Horeca Vizier en de DJ's van Radio538.


13. Kan ik ook mee doen aan de verkiezing als we geen zakelijke relatie hebben met de partners van de verkiezing?
Ja, natuurlijk. De partners van de verkiezing maken de verkiezing mede mogelijk, maar hebben geen enkele invloed op de einduitslag. Ook als je geen zakelijke relatie hebt met de partners van de verkiezing kan je gewoon mee doen.


14. Zijn er algemene voorwaarden van toepassing?
Jazeker, lees hier de voorwaarden. 


16. Tot wanneer kan er gestemd worden?
Er kan vanaf 28 januari tot en met 13 maart 2019 gestemd worden.


17. Kan ik de gegevens van de stemmers inzien? 
Nee, in het stemproces bewaken we de anonimiteit van de stemmer.


18. Ik heb kaarten besteld voor de Award Show. Kan ik de kaarten ook annuleren? 
Tot 14 dagen voor de Award Show kan je jou kaarten annuleren door een e-mail te sturen naar vragen[@]restaurantverkiezing.nl. Je  ontvangt dan 50% van de kosten van de kaarten retour. Binnen een termijn van 14 dagen voor de Award Show kan je jouw kaarten niet meer annuleren. Wel kan je de kaarten aan iemand anders geven, want de kaarten zijn niet-persoonsgebonden.


Heb je vragen, opmerkingen, suggesties of gewoon iets leuks te melden over de verkiezing? Neem contact op met de organisatie, via vragen[@]restaurantverkiezing.nl.
 

Deze verkiezing is powered by Vote Company, de specialist in het organiseren en faciliteren van verkiezingen met de beste stemtools

Om deze website ten volle te benutten dient u cookies te accepteren - toon details