Meest gestelde vragen over het Award Festival

Meest gestelde vragen over het Award Festival

Je bent Award winnaar en hebt vragen over het Award Festival. Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier nog niet tussen, neem dan via de contactgegevens onderaan deze pagina contact op met de organisatie.

1. Waar kan ik kaarten kopen voor het Award Festival?
Bestel hier jouw tickets, voor het Award Festival in Amsterdam (op=op, weg=weg).
 

2. Wanneer ontvang ik de entreetickets? 
Wanneer jullie entreetickets voor het Award Festival hebben besteld liggen deze klaar bij de entree van Thuishaven. Jullie kunnen je daar melden bij de entree die overeenkomt met de provincie waar jullie gevestigd zijn.


3. Moet ik als winnend restaurant kaarten kopen voor het Award Festival?
Als je met jullie restaurant een titel hebt gewonnen dan mogen jullie die sowieso gratis en voor niks uitdragen en benutten. Deelname aan de verkiezing is verder ook geheel gratis voor restaurants.

Echter, wil je de titel komen vieren, een echte fysieke award die op maat voor jullie gemaakt is, ontvangen én gefeliciteerd worden én op de foto met Miss Nederland? Dan heb je een ticket/tickets nodig voor het Award Festival op maandag 15 april 2019 bij Thuishaven in Amsterdam. Het wordt zeker de moeite waard om te komen met het hele team!

De foto met Miss Nederland en van jullie team in de fotobooth is mooie content om weer te delen via jullie eigen social media!

En om bij te komen van het Award Festival mag je lekker een dagje relaxen! Voor ieder ticket krijg je bij het verlaten van het Award Festival een gratis entree voor Thermen Soesterberg te gebruiken tot eind juni 2019.

Dit wil je natuurlijk niet missen. 
 

4. Wat is het programma van het Award Festival?

Programma Award Festival; 

14.00 - 15:45 uur                 
Inloop met welkomstdrankje     
Huldiging gemeente winnaars                  
Op de foto met Miss Nederland (je krijgt hier een tijdvak voor bij het ophalen van je Award zodat je niet al te lang hoeft te wachten)     
Ludiek met het team op de foto in fotobooth
Mystery guests

14:00 - 18:00 uur

Feest met DJ's Radio 538 in de Circustent

Circa 16.30 uur  - 16:45 uur       
Bekendmaking Winnaars Creativiteit, Provincie Winnaars en Landelijke winnaar in de Circustent
Presentatie Kim Kötter

Tot 18:00 uur       
Feest met de DJ's van Radio 538 in de Circustent


5. Waar vindt het Award Festival plaats? 
het Award Festival vindt plaats op maandag 15 april 2019 bij Thuishaven (Contactweg 68, 1014 BW Amsterdam). Thuishaven ligt aan de A10 en is gemakkelijk te bereiken per bus en metro. Onder andere metro 51, 50 en stadsbus 22 stoppen vlakbij het Thuishaven terrein. 


6. Waar kan ik parkeren?
Hou voor parkeren contactweg 42 aan. Parkeren is daar tegen laag tarief, wat inhoud: de eerste 3 uur is het €0,10 per uur en daarna betaal je €2,40 per uur. Een koopje voor Amsterdam. Vanaf hier is het dan nog 150 meter lopen naar het Thuishaven terrein.


7. Wat is de dresscode?
Het is een Festival-editie en dat betekent dat je qua kleding helemaal jezelf mag zijn, maar natuurlijk vinden we het leuk als je in 'festival-style' gekleed gaat. We zijn benieuwd.


8. Worden er foto's gemaakt en zijn die beschikbaar?
Ja, er is een fotograaf die de officiele Award-foto maakt en daarnaast ook op het Festival-terrein rondloopt om foto's te maken. Die foto's zullen op 16 april op de Facebookpagina van de verkiezing worden gepubliceerd. Die foto's mogen jullie ook rechtenvrij gebruiken.
 

9. Is eten inbegrepen?
Maandag kan je tegen betaling genieten van de volgende streetfood:

  • Spicy kipburger met zoetzure rode kool, augurk en citroenmayonaise
  • Vietnamese groenteloempia’s
  • Mexicaanse nacho’s met guacamole, salsa, zure room en jalapeno’s


10. Ik heb kaarten besteld voor het Award Festival. Kan ik de kaarten ook annuleren? 
Nee, zie deze eventvoorwaarden. Je kunt ze dus wel aan iemand anders geven.

Heb je vragen, opmerkingen, suggesties of gewoon iets leuks te melden over de verkiezing? Neem contact op met de organisatie, via vragen[@]restaurantverkiezing.nl.

Deze verkiezing is powered by Vote Company, de specialist in het organiseren en faciliteren van verkiezingen met de beste stemtools

Om deze website ten volle te benutten dient u cookies te accepteren - toon details