Verkiezing van het Leukste Restaurant 2014

Op naar de 3e editie!

Op 2 september 2014 start de 3e editie van de Verkiezing van het Leukste Restaurant.

Bekijk hier de genomineerden

 

Tot en met 22 oktober 2014 kan gestemd worden per gemeente. Daarna volgt nog een finaleronde (1 t/m 14 november 2014), waarin de gemeentewinnaars het tegen elkaar opnemen voor de titel "Leukste Restaurant van de provincie" en "Leukste Restaurant van Nederland".

 

 

Positieve aandacht en gratis rapport met verbeterpunten voor Horeca-ondernemers

De verkiezing biedt restaurants de mogelijkheid om op een positieve manier lokaal, regionaal en landelijk onder de aandacht te komen.

 

Nieuw bij de komende editie is dat restaurants die meer dan 200 stemmen halen een gratis benchmarkrapport kunnen ontvangen met beoordelingen en verbeterpunten die bij het stemproces aangedragen worden door de consument.

 

 

Bekijk de video voor restaurants

 

 

 

 

Gratis promotiemateriaal voor restaurants

Restaurants kunnen ook gratis promotiemateriaal downloaden of posters en flyers op maat bestellen.

 

Poster op maat

 

 

Deelnemen
Deelname aan de verkiezing is gratis. Er zijn al ontzettend veel deelnemende restaurants. Benieuwd of uw restaurant genomineerd is? Bekijk hier een overzicht van de genomineerden.
Staat uw restaurant er nog niet tussen? Nomineer dan uw restaurant via onderstaande button.
 

 

 

Ook nieuw bij deze 3e editie van de verkiezing:

- Men kan ook stemmen per SMS en Facebook

- Speciale versie verkiezingswebsite voor smartphone en tablet

- Award Uitreiking op toplocatie; Kasteel de Hooge Vuursche

 

 

 

Bij de komende editie van de verkiezing verwelkomen we LavAzza en Makro als partner.

 

LavAzza ondersteunt Verkiezing van het Leukste Restaurant

 

"LavAzza is partner geworden van de Verkiezing van het Leukste Restaurant omdat het Leukste Restaurant de lekkerste koffie verdient", aldus Maayk de Poorter, directeur van Bluespresso BV, LavAzza.

 

 

Makro partner Verkiezing van het Leukste Restaurant

 

 

"De reden van ons partnership met deze verkiezing komt voort uit onze Horeca groeiambitie. Wij zien dat onze assortimenten en services goed aansluiten bij de behoefte vanuit de klantengroep restaurants. Onze klantenmanagers zitten dagelijks bij honderden Horecaondernemers aan tafel, de vragen die zij daar krijgen hebben wij direct door vertaald in onze assortiment samenstelling, onze Versconcepten en oplossingen zoals de Horecabezorgservice. De verkiezing van het leukste restaurant is een goede en leuke manier om deze klantengroep op een andere manier in de spotlight te zetten", aldus Edwin Tunnissen, Head of Target Group Management Horeca bij Makro. 

 

 

Pink Ribbon wederom maatschappelijk partner

Pink Ribbon is ook in 2014 weer maatschappelijk partner en ontvangt een mooie cheque tijdens de Award Uitreiking

 

 

 

Award Uitreiking in Kasteel de Hooge Vuursche

Op 1 december 2014 vindt de feestelijke Award Uitreiking plaats in het prachtige Kasteel de Hooge Vuursche. Dé plek om in contact te komen met uitblinkende horeca-ondernemers.

 

 

Ook zakelijk partner worden van de Verkiezing van het Leukste Restaurant?

Draagt u de restaurants in Nederland ook een warm hart toe en wilt u net als LavAzza en Makro betrokken zijn de 3e editie van de Verkiezing van het Leukste Restaurant? Neem dan nu contact op met Wilfred Romijn van Vote Company: wilfred@votecompany.nl of tel.nr. 06 11 75 11 21.